vineri, 29 octombrie 2010

Vampirita

            Ieri, cand am luat matzulina de la gradi mi-a spus ca maine au petrecere si ca ea vrea sa fie vampirita. Am ajuns acasa si m-am apucat de treaba, i-am facut o rochie din ce-am avut, 1m de satin negru, o matase rosie cu imprimeu, mai grosuta si plasa de tantari neagra(nici n-am stiut ca exista aceasta culoare) ca era doar 1 leu la Penny.
             Dimineata a trecut pe la mine, la scoala s-o mazgalesc nitel ca asa-i modelul.

blandă



fioroasă

5 comentarii:

  1. Ce frumoasa e matzulina ta, chiar si ca o vampirita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant costum iar vampirita e superba! Felicitari pentru amindoua!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim!
    Sa ma zic ca azi toata ziua a stat imbracata asa? :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari...o vampirita veritabila:)

    RăspundețiȘtergere
  5. O frumoasa, frumos costumata.Sa-i dai un pupic din partea mea.
    O saptamana frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere