duminică, 28 noiembrie 2010

Ciorba radauteana


Stiu ca aceasta ciorba se face cu piept de pui, dar pt ca noua nu ne pre place pieptul am facut-o cu aripioare.
Ingrediente
aproximativ 1kg aripi de pui
6 morcovi mai mari
5 radacini de patrunjel
1/2 telina ca era mai mare
1 ceapa mare
1 smantana
8 catei de usturoi nu prea mari
5 galbenusuri
1 lg faina
1/2 lamaie
ulei, sare
Mod de preparare
 Am spalat si curatat aripioarele si zarzavatul si le-am pus la fiert ca la supa. Cand au fost fierte, am scos zarzavatul, aripoarele, am stecurat supa, iar aripioarele le-am pus inapoi in oala si am pus din nou la fiert.(ceapa eu o arunc)


Zarzavatul l-am dat pe razatoarea mica


dupa care l-am calit  in 3 lg de ulei.


Am adaugat si zarzavatul si am asteptat sa dea in clocot timp in care am dat pe razatoarea mica usturoiul si am frecat bine galbenusurie, faina si smantana.


Am pus doua polonice de ciorba fierbinte, am amestecat si am turnat in oala lasand sa dea un clocot.

Am adaugat si usturoiul.
Am taiat coaja de pe jumatatea de lamaie si am taiat-o feliute.


Am oprit aragazul, am potrivit de sare si am pus feliile de lamaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu