duminică, 21 iulie 2013

Tartă cu caise

Iniţial am vrut să fac o tartă cu cremă de mascarpone şi nectarine, dar nectarinele erau tare urâte,  în zonă n-am găsit mascarpone, aşa că am făcut o tartă simplă cu blat pufos, budincă de vanilie şi caise.
Blat: 100 g unt, 5 linguri pline zahăr, 5 ouă, 5 linguri făină, 1 linguriţă praf de copt.
Untul se mixează bine, se adaugă zahărul şi se mixează până se omogenizează. Se adaugă pe rând ouăle întregi, mixând după fiecare până se incorporează bine. Făina amestecată cu praful de copt se cerne peste compoziţie (în ultima vreme am început să cern făina că am mai citit şi eu una, altaSmile) şi se mixează până se amestecă bine toate ingredientele. Se mixează la viteză medie. Compoziţia se toarnă într-o tavă de tartă unsă bine cu unt şi tapetată cu făină. Se coace timp de 20-25 minute în cuptorul preîncălzit. Eu am lăsat 5-7 minute flacăra la mare după care am redus la minim. Blatul se lasă la răcit.
Crema e o budincă de vanilie preparată ca la carte. Smile
Siropul: 200 ml apă rece, 2 şi 1/2 linguri zahăr, esenţă de vanilie după gust. Se însiropează blatul, peste se toarnă budinca caldă şi se lasă să se răcească. Se aşează fructele tăiate şi peste fructe se toarnă Tort gel de la Dr. Oetker.

4 comentarii:

  1. Tare bine arata, de gust nici nu indraznesc sa intreb. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Am mai făcut cu blat pufos, dar altfel. Acesta cu unt e mult mai bun.

      Ștergere
  2. O bunatate de tarta,tare-mi mai plac aceste fructe parfumate!

    RăspundețiȘtergere